I søknaden ber vi deg beskrive situasjonen din og hvilke utfordringer du har. Du kan laste opp dokumentasjon på situasjonen din, for eksempel fra fastlegen din, om du ønsker det.
Du kan starte på søknaden, lagre den (lagreknappen nederst i skjemaet ) og gjøre den ferdig på et senere tidspunkt.
Bruk også lagreknappen for å unngå tap av registrerte opplysninger.
Eksempler der du mister det du har registrert hvis du ikke lagrer:
- Du mangler opplysninger/vedlegg som kreves i skjemaet og må avbryte eller du avbryter av andre grunner
- Du mister nettilkopling grunnet strømbrudd, tekniske problemer etc.
- Påloggingen din utløper grunnet inaktivitet (30 minutter)
Dine lagrede skjema finner du under «Mine skjema» øverst på denne nettsiden. Her kan du fortsette på et påbegynte skjema og få oversikt over alle fullførte skjema du har sendt inn.
Trenger du hjelp til å fylle ut søknaden kan du ta kontakt med tildelingskontoret på telefon 95 87 77 62.